| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 13 日 星期二  |
| 2007-03-13 |
晨錦早...
我地就要企係操場
聽D 7A and 7B講D類似致謝詞的東西
累死人...好心佢搞個全校周會先講啦!!!
不過差唔多冇左MATHS堂...都幾happy
中文堂...
又要聽個老太婆講野
仲要我講工作紙D ans
講錯左...好lol
跟住冇換P.E.衫...家因我唔想換
錦又比佢扣多左五分啦!!!
仲要點我地做野 ...
正死老太婆!!!
ENG冇咩野呀...幾好呀
BREAK岩岩完左,吳國強勁搞我個頭
平時小小就話冇所謂姐
今次成果頭亂晒呀
SO我又喊啦 !!!
LFED... 死人盧威陶
成日叫我果名...
琴日LFED仲叫唔夠咩
今日又叫...死人頭
唔知點解坐左係呢個位
就日日都喊幾次...
but唔喊果時又覺得好開心!!!
|
| 刊登時間:2007-03-13 11:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 |
|