| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
今日..同朋友玩蠟燭..(煲臘)  |
分類: 未分類 |
今日都5係好5開心...因為..夜晚冇落雨..
我本來係同敏..出運頭..但雅打電話黎..
話出玩蠟燭..
我地首先去左..宏福苑..玩蠟燭
但係好大風..我地就去左.雅家.後[留]梯玩蠟燭..好好玩^^
玩到1點多點..就走...
今年冇上年禁開心..因為上年好好天氣
不過今年都好...係後[留]梯煲臘^^
今日miss徐...有on.我好開心..我同佢傾左冇1個字..不過我真係好開心..
|
| 發表時間:2005-09-19 02:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | ... | 115 | »
|