- CHING♥BABY.
2007 年 11 月 13 日  星期二   晴天


煩煩煩... 分類: 未分類

唉...今日lunch比d miss追晒我地琴日有去既人去音樂室- -''
最最最最衰戈個4眼佬- -'
唔係佢..我地唔會咁煩囉=0=
又要講講講講.....煩煩煩煩煩....
- -''哥哥因為陳可x單野..
唔開心..
好憎陳可x呀- -''
黑人憎..仲可以笑得出..
唉..- -'
今日放學我陪死海,momo等哥哥走..
咁我地就打波la~~
=]
好悶呀~~- -''
之後就返左屋企la~

發表時間:2007-11-13 07:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


boy608040
暱稱: CHING♥BABY
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 166
留言總數: 209
今日人氣: 1
累積人氣: 9381