- CHING♥BABY.
2007 年 10 月 12 日  星期五   晴天


實再太好啦~~*v* 愉快 分類: 未分類

今日傻左= ='
自己早左好多醒左~~
睇下個中....6點咋...- -''
再訓..
到到7點...自己又醒左~~
但係鬧中都未叫...
我就醒左~~
= =
都唔知做咩~~


◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

今日miss叫我交電話...
我話冇..
佢又唔信wo~
唉...
仲(守)我身wo~~
都(守)5到有...
=3=
呵~~

 ◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

上科學堂...
肥仔同呀哥哥玩呀黎健豪~~
哈哈~~
笑到我肚都痛埋~~
XDDD
我地玩佢...佢就同MISS講啦~~
佢話''我好驚呀~~''同MISS講
MISS話''我都好驚呀''
...XDDD
哈哈~~
笑死~~
第2次..
佢又MISS講好驚...
MISS又話好驚..
仲叫佢(黎健豪)去罰企~~
哈~~~
我地冇比人罰到~~
哈~~XD

到到食飯...
因為有同學生日既關係...
所以有CAKE食><
好味呀~~
我真係好中2食野><
KAKA~~
係一個水果CAKE~~
勁正~~
THANK YOU MISS^^
>3<
哈~~
食完之後~~
就出去啦~~
同埋一堆同學~~
見到黎健豪~~
走過去~~
同佢講笑~~
話做個朋友呀~~
XDD
佢話冇野講呀~~
媽子嗲話點解唔做呀~~
佢話''我地都一齊左咁耐啦~~''
0[]0聽到...........
..............
XDDD拍拖咩~~
我話姐係唔做得啦~~?
佢話''好啦~~我地一齊啦''
= =下..
哈~~XD
之後媽子嗲扮喊XD
我話係咪衰呢~~
整喊左人地..
佢話''對唔住呀~~''
= =''哈~~
笑到佢地~~XD

咁maths la~~
><
同泉泉講話去w.c.啦~~
咁我地上堂就係3樓上既...
姐係要落多一層~~
咁我同寶寶行去樓梯戈到...
一路望去後面...一路向前行...
唔記得左戈到係男既w.c....
差小小入左去~~
寶寶叫住我...= =''
我一望@@
男既w.c.黎既= =''
之後0[]0
先知....
嚇死...= =''
我我我臭臭臭死啦...><
寶寶都唔洗笑得咁呀- -''
唉...
算啦..唔講啦~~
佢日記一定有野寫啦= =''

放學排球訓練...
實再太好啦~~><
教練教我地呀~~
唉...
終於都正常返啦~~= =''
如果唔係咪白比$$
=33=...
今日miss唔係到..
所以家明sir教..
我覺得佢教得幾好...
唔好要miss啦= =''
廢既~~= =
=3=
唉..
戈日好開心咁去打排球啦^3^



發表時間:2007-10-12 08:54 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


boy608040
暱稱: CHING♥BABY
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 166
留言總數: 209
今日人氣: 4
累積人氣: 9397