今日早起身黎洗頭... 整好晒野到出門... 個頭都仲未乾...所唔扎頭就出左門.. 睇個中..嘩..驚遲到.. 就急急腳出門啦.. 好彩~~冇遲到... ^^ 咁返到學校... 睇到死海冇返到學...@@ 唔舍做咩啦.. 咁算啦~~ 上maths堂...= =小健又整到泉泉發火~~ 冇鬼用架佢~~ 上視覺藝術冇戴燈籠返去.. 好在..冇比miss鬧.. 因為都有好多同學冇戴到.. 呵~~好彩.. 上音樂堂.... 笑死我啦... o的同學整估羅祖(滴) xdddddd笑到肚痛.....>< 咁到食飯啦~~ 食完之後就去打排球啦~~ 練下先>< 係停車場戈到打啦~~中1係格離打.. 之後比劉子軒(講)~~ 冇人就落排球場打啦... 同埋o的中1生... 同埋佢地打大排... 開波....佢地都接唔到.. 咁算啦... - -好多老師睇住... 上中文堂好煩呀... 去圖書館行下停下... 又熱又曬...溶啦~~>< help~~ 豬肉華(陳漢華....我幫佢改架個名xddd哈~~好岩佢)又成日講野... 搞到我地好似罰企咁... 唉..放學啦~~ 呀sir大大聲話....唔可以留野係學校....PE3都唔得呀0[]0 o晒咀....= =重到.... 又有本勁厚既maths書.... 個個死晒....