2009 年 7 月 30 日 星期四  |
| - CHING♥BABY. |
分類: 未分類 |
今日王至威上左黎我屋企-,-
搞到我冇得訓長教
悶就睇下PPS.
到到6點半到就煮飯食
點知陳俊杰冇鎖匙返屋企-.-
佢屋企又冇人,
所以逼不得而去我屋企食飯- -
陳俊杰你真係好KAI呀;=口=
玩到11點就走左啦-3-
♥1/8向動漫節出發♥
′★;C0MMENT<-PLZ@@
|
| 發表時間:2009-07-31 11:54 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 166 | »
|
|