2006 年 12 月 29 日 星期五  |
| 返來lo |
分類: 未分類 |
今日終於返梨香港啦!
係大陸好悶!
一開始唔想返...到左今日又好唔捨得!
係大陞既差唔多一個禮拜!
好開心!
不過就冇電視睇!
27號係我大伯既新屋入伙!
so gd!
有新屋住!
個日我地係到打(馬吊)!
我win左250蚊^^!gd
今日出梨個陣一個利是!
500蚊!gdgd!
唔錯!
但係d功課就so bad!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
聽日有冇人野搞?
出梨玩咁?
好悶
!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| 發表時間:2006-12-29 08:01 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 28 日 星期四  |
| 25-29!!! |
分類: 未分類 |
係呢幾日!
我都係係大陸!
今個聖誕冇禮物收...可憐!
27號你我大伯既新屋入伙!
好多人梨!
有冇人想睇相!
等待29號既日記啦^^ |
| 發表時間:2006-12-28 04:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 136 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|