2008 年 7 月 12 日 星期六  |
| 2008-07-12 |
分類: 未分類 |
TODAY:
12點幾訓醒...之後係屋企食野...返教會~
完左係學校bbq...
之後到我地班友仔既bbq~好玩得多...!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
個bbq7點鐘開始到...
um...食左幾粒丸~_~
一開波飲左3支酒...
之後去打左陣波...返到梨係到玩...
一箱酒係樹...飲左唔少...
自己攞梨既都好似有3-4杯...*~*(唔記得講左or右)
夾夾埋埋都6-7杯...!
飽到想死...!
玩完都唔知幾點lu...過左公園...發癲...!
冇幾耐...俾人趕...要閃...
個個傻鬼晒...過馬路幾咁危險...!呼~*
係某個位置...停晒係到喊...=="
有點無奈...=="
之後唔記得邊個話有警察...散水...!
之後行去百鳥塔...一路行...一路聽人大喊...
自己急到不得了...=="
去到...2條友係到坐搖搖板...我衝左去廁所...!
好彩去得快...!
之後俾人拉左入女廁...shit...!(我記得我仲係到照鏡... )
記返都覺得低能...↑
之後落返去搖搖板到...!
唔知過左幾耐...
佢地梨到...=="
我跟本冇跑到呀...=="唔好亂講好wor...!
冇啦啦俾人話~~~天真活潑~~~oh no...
than...千秋...
last 坐差唔多最後個班輕鐵返屋企...!
返到梨係門口坐左幾個字...!
入到屋企...唔想訓...6點先訓著左...!
|
| 發表時間:2008-07-14 11:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 18 日 星期日  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2008-05-19 12:26 AM |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 136 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|