2008 年 1 月 23 日 星期三  |
| 2008-01-23 |
分類: 未分類 |
今日...
去唔知邊到睇視藝d作品...
8點起左身...9點出...
返到學校仲有2個字到...
搭車...悶...
去到...以為好大...有排睇...估錯左...
由11點睇到12點...
又搭車...悶...
返到元朗1點到...
去左食面...
食完...係千色射籃...射到傻...!
周圍行...睇野...!
2點半3點到返天水圍...!
|
| 發表時間:2008-01-23 07:06 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 15 日 星期二  |
| ................ |
分類: 未分類 |
琴日好始考試
冇咩溫過書
唔想溫.冇心機.
搞到好多都唔係好識.
今日考英文聆聽.本來好驚.但聽落原來唔係咁難.
都定左d.
放學.吉野家.撞到姑媽.
同佢傾左幾句.發覺自己識講野左.
溫書→玩
|
| 發表時間:2008-01-15 09:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 136 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|