唉......好累呀.........而家勁累咁係學校I.T.室打日誌等陣仲要去買筆同埋還書tim~=_="
鍾浩言仲叫我幫佢整靚d佢個qooza blog tim~ help me ~~~~!!!!!!!!呀~!金朝大狗比
神嬌(班主任)叫左佢出去企,果陣時我同大狗都o左咀望住佢,因為我同佢都唔知咩事~@@
問佢,佢又唔講真正(卜街)呀~~>_<跟住我地早會完左之後神嬌(班主任)同佢講:[你有冇
(sor)頭呀?∼! (因為佢d頭髮彈起左少少=_=”)你條tai又未打好(雖然又真係
低死左d∼@@ )〕跟往成班就o左咀la∼
|