| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 16 日 星期一  |
| 2007-04-16 |
今日朝早都冇咩野....<<<
不過lunch個时真係好低死呀.....<<<
我同泰佢地5個人一齊食.....<<<
我地差唔多係12:45入去維園食.....<<<
我地要去到1點左右先有人黎寫野囉.....<<<
家因我地叫左20幾次都冇人so我地囉....<<<
個时真係火都黎....<<<
我地要等到1:15左右先開始有野食黎囉....<<<
大家要記住一樣野....<<<
我地只得5倏友仔....<<<
佢俾左6杯野飲俾我地....<<<
仲要有7支飲管囉....<<<
我地就同個waiter講反啦......<<<
點知佢叫我地飲左去bor.....<<<
哈....<<<
個时我地都知道一定會遲到呢....<<<
so我地就慢慢食....<<<
我地差唔多2點先反到學校呀.....<<<
哈....<<<
個堂我只係上左15min左右就落堂lu....<<<
真係太好呢......<<<
|
| 刊登時間:2007-04-17 06:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 23 日 星期五  |
| 2007-03-23 |
哈....<<<
我今日生日呀.....<<<
收左好多份禮物呢...<<<
不過今日係要反學呀....<<<
放左學我同個fd去左AIA...<<<
真好好play呢....<<<
我依家有野做呀.....下次再打啦.....<<< |
| 刊登時間:2007-04-17 06:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | »
|