又同朱 &大蝦出去打機
今日挑win左馬仔2埸 比人話丫樂上身 ⇒""丫樂 = 機神""
之後上左去篤波,,篤完就閃水返屋企,,,幫叮叮車戈時
又豆漿 仲要唱埋歌悿- -佢2個仆街 未比我打過
陶吉吉-愛情好像流沙某句改"愛情好像"豆漿" 明知該躲它 無法自拔 OH BABY 是我太傻...
我的回憶不是我的改:Oh baby 當晚與你記住"豆漿機" 今晚偏偏想起風的清勁...
爆o咀....死喇 日日都豆漿
--------------------------- 下面------
哎呀,,今日同妹影左好多相
放入相簿度-0-
-----------再下面-----------------------
老豆睇完電視 之後同我講 大陸好多人有愛茲病嫁
仲要我仆野要帶套- -[[[我爆呆..心諗原來老爹比我咁做既
|