我覺得今天好悶,今日第二課有人觀課,好無奈上課都唔知做咩,係得英文課最好笑,今日要出黎講野,
個個都唔識,一個仲要我講一句佢講句。真係比佢玩死。
仲有今日放學見番一個小學同學但係好失望佢好似唔識我咁唔知係唔係太耐冇見呢。