所以有時你會為左佢!唔理我!為左佢!咩事都肯!
我同佢係你既心目中已經分出高下!.......或者你太好人。。。
我做咁多野為邊個好!為左邊一個人
佢以前係你咩人!以前佢係點對你!但宜家你竟然會當佢係最重要戈個!
我只係想講!唔好交錯朋友。。。。。。真心既一個就足夠