今日真係一個美麗的一天,原因係我地班的何蛋健無返到學,課室喪靜,因為無得蝦佢,但係冇左何蛋健,做每一件事都咁順利既~
之後我地收到風話屈豆唔會返學超正!全班歡呼!不過其實我地一早估到啦,因為琴日屈豆寫"星期一交書法、閱讀及生活"而且琴日留堂佢好早放我地走,唔通.....
屈豆結婚?!OH SHIT!
P.S>其實體育堂長跑嗰陣,何蛋健返左來....+.+