| 2005 年 11 月 14 日 星期一 |
 | |
|
今日第一次寫日記呀! 
 |
|
幾經辛苦我終於整到個日記...之前整極都整唔到∼

今日測中文勁唔掂囉!又唔夠時間又唔識做喎...
上生活教育∼悶到抽筋∼差d訓著埋!好彩文秀玲唔係度咋!
超爆唔開心!阿鼠唔知做咩∼呢兩日發哂癲..我驚佢會咩呀...阿鼠唔好死呀..
 |
|
刊登時間︰2005-11-14 05:19 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
牙寶 於 2005-11-14 10:50 PM 發表:
|
網主回覆
halo~阿寶係第二個~好野!!哈哈 Posted at 2005-11-15 04:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
凳仔 於 2005-11-14 06:26 PM 發表:
哈囉...
我o黎啦!!
恭喜恭喜,
你搞掂o左個日記!
好野...
我做第一個!!
hehe
|
網主回覆
 搞左咁耐先整到∼! Posted at 2005-11-14 06:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|