| 2005 年 11 月 20 日 星期日 |
 | |
|
一日遊.....
 |
|
琴日去左阿姨屋企~佢俾左好多3牙~褲牙~鞋牙我..
跟住佢屋企坐左陣... 佢就楂車車我地去黃金海岸到食野∼
4點幾食到7點幾先走∼第一次坐係海邊食野∼痴線~愈來愈凍∼
跟住又番左阿姨屋企拎番d野∼落車個陣吾知點解開唔吾到門∼
咁咪去阿媽個邊落囉∼點知一出到去∼差d俾d風吹跌左∼
好彩阿哥拉住我∼吾係就真係俾d風搞到我仆街牙*,,..
番上左阿姨屋企再落番黎∼又要阿哥拉住我∼
大風到佢牙*∼癲嫁....
跟住番到屋企岩岩8:30睇台慶∼...都冇咩野睇既..
睇埋鋼錬先訓∼!!
 |
|
刊登時間︰2005-11-20 02:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
凳仔 於 2005-11-21 09:01 PM 發表:
|
網主回覆
係牙係牙~!! Posted at 2005-11-21 10:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|