今日返銀樂果時...唔知點解個心好亂...放左銀樂都唔想打波...之後食完野就上左朋友屋企......之前又去左我呀妹屋企 ( 認返黎 ) 玩狗...佢隻狗比起以前大隻左又懶左....但係唔知點解睇住佢隻狗...睇睇下隻眼有D濕濕地 ( 好少 ).... 諗返起以前D野....我對果時啲感覺已經唔識點形容....只係好懷念