唉....今日朝早同師父,mastan9,肥峄....去左跑步.....時間就5講la(大家知咩事),然後就同佢地一齊番劍會練習,今日開拖,嗚嗚,比mastan哥大抄,help....肥峄佢超999,偷我劍...整傷我...仲要....唉......5講la ,不過今天天氣好冷凍...所以呢..我就訓la 各位..有緣再見...88
,不過今天天氣好冷凍...所以呢..我就訓la 各位..有緣再見...88