測驗完滿結束la!~~
一星期的測驗完la~不過我d成績..........中,英,math,chin h,hist,EPA,地理 ,Phy,Bio,Chem 我都冇一科有信心合格= =,中,英,math 已經唔合格,3科平均少過30/100.....(上年math滿分)
e+開始我d怕唔可以升到中4, 我個間都係b.1學校
算la~過去左的事,講返今日-我今日比個同學捉左出去信和(雖然我自己都要買書),一去到我就去左買書先,買左8本已經用完所有錢= =
之後就要陪個同學買生日禮物比佢個「妹」(佢個「妹」=佢個同學)我係到想:你想人地做你女朋友呀!?唔洗選一份禮物選個半鐘 (自己個班有有心人放水....佢個女仔已經有男朋友[不過我想個女仔身高不過1.65 m 會有男朋友,不過佢個look都幾可愛) (謎:佢個男朋友一定係蘿莉控)
|