幾個月打一次~衡
大約幾個月打一次
briancdh
暱稱: 冇用~衡
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2008-07-16
2008-01-23
2008-01-22
2008-01-14
2008-01-12
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 18
今日人氣: 5
累積人氣: 818
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 10 日  星期六   晴天


2007-11-10 分類: 未分類

測驗完滿結束la!~~

一星期的測驗完la~不過我d成績..........中,英,math,chin h,hist,EPA,地理 ,Phy,Bio,Chem 我都冇一科有信心合格= =,中,英,math 已經唔合格,3科平均少過30/100.....(上年math滿分)

e+開始我d怕唔可以升到中4, 我個間都係b.1學校

算la~過去左的事,講返今日-我今日比個同學捉左出去信和(雖然我自己都要買書),一去到我就去左買書先,買左8本已經用完所有錢= =

之後就要陪個同學買生日禮物比佢個「妹」(佢個「妹」=佢個同學)我係到想:你想人地做你女朋友呀!?唔洗選一份禮物選個半鐘 (自己個班有有心人放水....佢個女仔已經有男朋友[不過我想個女仔身高不過1.65 m 會有男朋友,不過佢個look都幾可愛)  (謎:佢個男朋友一定係蘿莉控)

 






訪客留言 (返回 briancdh 的日誌)


toby174000 於 2007-11-13 07:09 PM 發表:
原來你有開blog ga....
我仲有8日先開始考.....算係溫左1科(半科CIT+半科數學)
話說我數學最近成績唔錯....
ch1的quiz忘了分- -"
ch2 30/30
ch3 11/35(真失敗- -")
ch3 re-quiz 20/25(証明我上次係唔小心,因為我都係冇溫書- -+)
ch4 未派....

講到女朋友....
身邊的人之中有拍過拖ge越來越多....
還是說我認識了很多有拍過拖的人......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你e+先知= = 我對你好失望>.<    (講笑)
我都識好多人拍過拖and拍拖中(不過我e d人係唔會有拖拍)
Posted at 2007-11-13 08:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SunnyRain304 於 2007-11-11 02:59 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]