あなたは私があなたを愛することを知っていますか?
好多日冇打lu...
E+D上網線搞到亂曬,又用唔到wireless..搞到冇曬心機打..
猒..番學..都冇咩好講,lunch比班死仔虐待= ="
好唔中2 MS呀婆囉..成日拎人黎做句..痴線.,.
番到屋企執房..趙子朗過左黎話去補習..
點知佢去到區場打波,要我等佢半個幾鐘..真係想打佢- . -
polly跟住SD MSG黎話見到我..但係我都見唔到佢-3-
唉..星期6入CAMP..搞到今日要去剪短D頭髮..好嘔呀....
買埋D垃雜野..搞到6點幾先去補習