哇...真係..今日bad day...
今朝10點約左出去圓方隔離既民安隊headquater到換制服
點知我9點半幾仲係度訓緊教=3=
所以即時改左10點半...食埋m記早餐先去(又食m記,今次死緊- -)
去到粉火,等左1陣,已經熱到想死- -
等到揚揚同佢細路果時我都有d想嘔- -
上到車又冇位-3-就咁就係粉嶺但到紅磡..
災難黎啦..$1652..係咩..電話費呀!!!so sad!!!
去到紅磡仲要轉車去柯士甸...不過都好過以前要搭巴士嫁啦...
車站去headquater果條路正囉..萬里無雲...曬死..
上到去,個呀叔玩野,又要問人咩碼,講完又要比細1個碼,真係好cheap
喂大佬...比錢嫁我,又唔係replacement,駛唔駛咁串呀?
番到屋企未食lunch..諗住煮野哢..點知打爛野- -
唉.....
突然好想你,你會在哪裡?
|