今日又要返學 中文作文 1個字 差!
地理測驗 2個字 好差!
都唔知點解咁差...又要測多次climate 唔測唔知自己廢....
聽日重測西史 溫左一陣咁多 miss 鄭 點都係勁 暫時呢講算係我覺得有料既先生之一
今日 long day +地理補課 +西史傾野
想死 唔想溫書 不過會考愈黎愈近 我可以點做? 比條生路黎啦= =
------------------------------------------------------------------------------------
tik就生日 唔知有咩搞作~__~
今日同ally 講星座 睇返自己既星座 幾似自己 不過其實我諗過係唔係唔應該睇呢?= =...
算啦 都睇左....
|