今日一朝早就返左早堂...聽阿tik講野又有所反省
食下早餐 吹下水 又到左12點幾 佢地話睇moive
我就要溫書....溫到3點幾就停左 無咩恆心
7點就去左飲......返到黎又睇左陣TV
咁又1 day ..........
-----------------------------------------------
講就天下無敵 做就有心無力 呢句好岩我