今日又返返學 一返到去就係咁做野...
之後d堂都好悶....
不過頂埋pe堂就3:15放學 好難無試過 正!!
晚上去左自修室 西史好難唔識做....
-------------------------------------------------
聽晚又結他班嚕 last +油啦