剩17日
-------------------------------------------
今天如常搭10點15分既船出去
返到去
見到2個中五女仔
新黎做樓面
一個係小學同學 另一個係唔識既
有人幫Keylam手 He..
而家有一個好憎既人出現了-.-
就係明哥....廢人黎架...
成個金魚佬咁-.- 係咁問個女仔野...
又係度串我...正廢人
鬼唔望佢比經理罵到上天花板
今日覺得自己有d cheap Tim
水吧唔夠人都走左...-__-"
可能會比人罵都似
不過最尾都好在趕得似去食餐飯~"~
唔係咁早返黎都無意思...
--------------------------------------------
我都想1星期4工作天= =
希望聽日黑仔比^__^
---------------------------------------------
|