第一次自己交到版吖..超開心 原來自己砌係咁有成功感菂^.^ 跟住下就好煩lor"' 依個又唔見野跟住戈個又話唔見.. 邊個咁夠膽..偷野?? 跟住個x浩軒係度自己界爛左本手册.. 話俾莫健知=.=你智障架?? 搞到收晒d界刀"' 跟住隔離班唔見左野又要搜埋我地書包.. 5點先走得..有人仲俾莫健收左電話= = 搜身..俾cam h0 cam..仲要我地扮潮夫走出去.. 唉.....遲d一定轉校"'