 今日朝早上左黎打左日記.."
不過e+上唔到MSN&QQ所以只好又上自己個BLOG打日記.."
今日晏就同媽咪去觀塘逛街.."
不過我一D心機都無.."一D想逛街既FEEL都無.."
因為我一行得耐就會腳痛.."
因為對腳踝唔夠力支撐.."
大家c到可能會誤會我係一個大肥婆哦.."
我想聲明我唔係哦.."
我有166.5cm高&重呢就..唔講得.."總之唔過50KG哦.."= ="
講起體重.."
我已經好努力甘增肥.."
但係唔知WHY媽咪同我D同學仲係一直話我好瘦.."
而且係比以前瘦.."唉..有咩方法可以增肥.."><"
最近c左一本書.."
叫 "哇!你身上有蟲"<<<<唔係我借.."我唔會借呢d甘嘔心既書.."-_____-"
係我妹借.."
c到有一頁話.."其實每個人身體上都有可能有蟲蟲.."唉好嘔心.."
好後悔c左呢本書.."
亦都有D驚驚..">~~~<"
而我妹妹c完果本書之後.."
一直都係度話我.."
"大家姐..其實你身體裹面係咪有蟲蟲..點解你一直都唔會增體重..?"
比佢甘樣一問.."
鳴~~~我好驚.."
好彩媽咪話比我地知..'
我由出世果日開始就好瘦.."
而且係營養不良果D BB.."
仲以為我會養唔大呢.."-_____________-"
而且係一個K胎.."身體係比其他BB長好多.."
仲有一樣最特別.."(不過唔可以話比大家知.."因為....只有我最愛既親人先可以講得.."所以大家好對唔住..">M<)
...xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"
每個人既童年都係只得一次.."
而我既童年都係.."
有唔開心有開心.."
不過都無所謂已經過左去.."
所以唔開心既事都要忘記晒[佢].."
加油~~~!!!
..xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"
最近AR妹好努力甘織佢既愛心頸巾.."
哼~又唔見你織比我..'
我都味收過人地送愛心頸巾比我(除左媽咪果D)
而我都味送過比人.."
所以魚魚好對唔住..我既第一條一定要比我最愛既人.."
雖然你都係.."
不過因為你唔係BOY所以唔可以比你住先.."
等我既第一條送左出去先啦.."嘻嘻~>v<"
|