店一店我會有意外既收穫哦^___^
bu1216
暱稱: "五月°+
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-10-24
6-8-09
心理測驗@口@
6月20
久別重逢^____^
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 146
留言總數: 89
今日人氣: 4
累積人氣: 1642
 2007 年 11 月 13 日  星期二


2007-11-13  

     

      

  

...xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

上面果D係咪好Q.."

呵呵.."因為上網見到D野幾Q下..&有D合心意.."

所以COPY落黎.."

...xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

今日都係好早就返學...'

唔記得左幫魚魚去大家樂買野食..."

SO..."

SO SORRY ..."

今日上堂都係好黑眼訓.."

亦釣左唔少魚.."=       ="

呵呵.."

如果可以好希望唔好釣係真係同周公約會.."-3-"

本黎放學要MATHS TEST..'

BUT唔見MISS黎.."等左好耐下.."

THEN MONA話MISS PANG唔會黎啦.."

所以我地用左黎選班3設計.."

不過最後都係吵架完場.."

因為個個都係度自己做己D野.."

所以吳婉大發脾氣.."

THEN"BON"佢走左..'

個個靜晒.."-          -"

...THEN

我同YU&蚊蚊做文學REPORT.."

點知問極蚊蚊.."蚊蚊咩都話唔知.."

THEN我同YU2個人做.."

點知做到5點半到.."

佢BOY FD鬧我話我唔比野佢做.."

要佢一個人係度呆坐.."

又唔比佢走.."

=    ="無奈LO.."

又唔係唔比佢做.."

你又唔係唔知係女友既性格.."

係佢自己咩都唔做.."

E+將D責任推係我身上.."

E+係我要發脾氣多D WO.."

我要做埋你女朋友D野.."

你以為我好想做隻牛比你地駛.."

痴線GA..!!!我都唔係好惹嫁.."

有仔就勁啊..白痴以後唔好比我抓到你錯處.."我會報仇GA.."

(舒服晒=   ="發洩完.."講下炸..唔會真做.."因為佢都係我班既人.."可以成為一班係好難得.."而且佢B FD都係因為關心佢.."先會甘..所以唔可以怪佢.."而且要替蚊蚊開心.."可以搵到一個甘好既B FD..")

  
發表時間:2007-11-13 09:03 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

               



 2007 年 11 月 12 日  星期一


星期2啦  

e+已經就黎星期2啦.."

今日諗起一d以前既野想打落黎.."

因為驚以後會唔記得左..=   ="

..xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

記得係我5歲到.."

有一日我去左我FD屋K搵佢.."

點知佢唔係屋K.."

甘果時佢屋K養左好多鴨鴨.."而且係大大大大鴨鴨.."

甘我入到佢屋K既花園.."

佢D鴨鴨係養係圍欄後面.."

我望住D鴨鴨.."

D鴨鴨望住我.."(可能佢地覺得我挑釁佢地.."因為動物都好討厭人一直望住佢地.."佢地會覺得受到挑釁.."=  =睇書甘講..我唔知係唔係..")

(果時有10隻左右..")

THEN佢跳左上去個圍欄上.."

好惡甘對我叫""鴨鴨鴨鴨鴨..""(=   ="果時既我雖然唔知佢叫咩..不過都知唔係好野..")

而我就開始跑.."

D鴨鴨係甘追.."

我一邊跑.."

一邊喊.."(係果時我已經係大喊包..=    =")

一邊叫媽咪.."

就快到屋K既時候.."

媽咪以為我比人蝦..'

就拎住一把掃把係屋K既花園度衝出黎.."

我見到佢係呆左一呆.."

THEN先追住D鴨鴨.."

THEN我就平安無事.."

自此之後我就開始好驚鴨鴨.."

不過E+好D啦..:

呵呵.."

諗起都好笑.."

比鴨鴨追..唔係狗狗唔係貓貓亦都唔係牛牛.."

不過話時話.."

係我9歲到果時真係好似有比牛牛追過.."

果次差D就死.."

好彩最後比大人發現幫左我先無事.."

呢件事聽日先打..'

我E+好頭暈~~~~~~~~!

  
發表時間:2007-11-12 11:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

               



 2007 年 11 月 12 日  星期一


魔鬼日  

今日早上好累累哦.."

因為琴日好夜先訓覺覺豬.."

因為為左背clit.."

今日本黎有dict(afterschool).."

點知好多人都無背到.."

所以改左去星期4放學.."

..xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

我地班到e+都味選個班3既設計.."

因為一直都有新既設計.."

不過今日終於決定左.."

>>>比人點醒左.."

你講得好岩..我唔可以去控制人地既決定.."

所以以後都會以平常心啦.."=] <<<

..xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

今日上堂好累.."

係名乎其實既魔鬼日.."

一直上堂一直係度釣魚.."

到左最後一堂MATHS.."

MISS PANG一直望住我.."

因為我就訓著.."

MISS PANG話我知道你地好累.."

不過要撐住.."

最後一堂啦.."

好快一堂過左.."

不過我咩都無入到腦度.."

-_________________-"SORRY.."

好對唔住MISS..MAMA..DAD..&ME..."

...xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

今日同魚魚一齊返屋K..'

返到黎盲ONLINE.."

係啊.."今日上到MSN啦.."=]"

 

 

  
發表時間:2007-11-12 05:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

               



 2007 年 11 月 11 日  星期日


行街.."  

今日朝早上左黎打左日記.."

不過e+上唔到MSN&QQ所以只好又上自己個BLOG打日記.."

今日晏就同媽咪去觀塘逛街.."

不過我一D心機都無.."一D想逛街既FEEL都無.."

因為我一行得耐就會腳痛.."

因為對腳踝唔夠力支撐.."

大家c到可能會誤會我係一個大肥婆哦.."

我想聲明我唔係哦.."

我有166.5cm高&重呢就..唔講得.."總之唔過50KG哦.."=   ="

講起體重.."

我已經好努力甘增肥.."

但係唔知WHY媽咪同我D同學仲係一直話我好瘦.."

而且係比以前瘦.."唉..有咩方法可以增肥.."><"

最近c左一本書.."

叫  "哇!你身上有蟲"<<<<唔係我借.."我唔會借呢d甘嘔心既書.."-_____-"

係我妹借.."

c到有一頁話.."其實每個人身體上都有可能有蟲蟲.."唉好嘔心.."

好後悔c左呢本書.."

亦都有D驚驚..">~~~<"

而我妹妹c完果本書之後.."

一直都係度話我.."

"大家姐..其實你身體裹面係咪有蟲蟲..點解你一直都唔會增體重..?"

比佢甘樣一問.."

鳴~~~我好驚.."

好彩媽咪話比我地知..'

我由出世果日開始就好瘦.."

而且係營養不良果D BB.."

仲以為我會養唔大呢.."-_____________-"

而且係一個K胎.."身體係比其他BB長好多.."

仲有一樣最特別.."(不過唔可以話比大家知.."因為....只有我最愛既親人先可以講得.."所以大家好對唔住..">M<)

...xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

每個人既童年都係只得一次.."

而我既童年都係.."

有唔開心有開心.."

不過都無所謂已經過左去.."

所以唔開心既事都要忘記晒[佢].."

加油~~~!!!

..xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

最近AR妹好努力甘織佢既愛心頸巾.."

哼~又唔見你織比我..'

我都味收過人地送愛心頸巾比我(除左媽咪果D)

而我都味送過比人.."

所以魚魚好對唔住..我既第一條一定要比我最愛既人.."

雖然你都係.."

不過因為你唔係BOY所以唔可以比你住先.."

等我既第一條送左出去先啦.."嘻嘻~>v<"

 

  
發表時間:2007-11-11 08:07 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

               



 2007 年 11 月 11 日  星期日


都係甘樣●  

今日都係甘.."

都係上唔到MSN.."><"

琴日9點幾上上下又斷線啦.."

嗚~~~~激死我啦.."><"T^T"

...xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

最近D時間都過得好快.."

嗯嗯.."=].."

開心既時間係好快.."

唔開心既時間都係好快.."

每一日返學放學已經成為左習慣.."

就好駛每一日都必須做既野.."就好似食飯.."

嘻嘻.."^^"

...xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

最近同哥哥都好少溝通.."

日日都唔見佢.."

我早上起身返學.."

佢就係度訓緊覺覺豬.."

我放左學返到屋k.."

佢就返左學.."then返工.."

要等到12點先返屋k.."

有時我溫書溫到好晚時先會見到佢.."

佢岩岩放工返屋k.."

返到黎佢就沖涼.."

沖完涼佢就打機.."

都無咩時間溝通.."

...xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

哥哥係我係呢個屋k裹面最合得黎既人.."

而妹妹就反而好生疏.."

可能因為同佢年齡相差比較遠.."

所以哥哥就係我係屋k裹面既知己.."

有咩事發生我都會同佢講.."

佢亦都會好比心機甘幫我諗計.."

佢都會同我傾佢D心事.."

雖然我幫唔到D咩.."

不過見到佢肯同我傾心事..我都好開心.."^^

亦都會好努力甘幫佢諗計.."

呵呵.."

...不過自從佢返工之後盲好少理我.."

....傷心..."

  
發表時間:2007-11-11 10:28 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]