| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 2007 年 7 月 10 日 星期二  |
『派位結果出左』   |
|
 今日係星期2啊.."
今日係小六既派位結果公佈日啊.."
今日我一早起左身.."(7:30am)
今日就可以知道琴仔升邊間中學啦.."
我好似比佢仲緊張.."
我琴晚發夢見到琴仔升慕光.."
因為佢最唔想呢間.."
係夢裹面.."
佢係甘問我佢升邊間.."
但我好驚佢唔開心.."
係甘講一d唔關重要既野.."
仲記得我果時中學派位一d都唔著緊.."
而家佢派位.."
我好似比自己派位仲緊張.."= ="
唔知點解.."
可能係因為係我一手"臭"大佢.."
佢好細個就係我照顧佢.."
唉.."唔知why佢好似牽引住我既喜與樂.."
佢比人蝦我會特別心痛.."
佢唔開心我都會唔開心.."
唉.."不過有時佢激嬲我.."
我真係好嬲.."
因為我覺得我應該係佢一個重要既人.."
(聲明:- -"琴仔係我啊妹.."仲有我唔係好老.."都唔過20.."= ="仲有我唔係gay..")
....."
......xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"
到重點.."
琴仔升寧波2啊.."
恭喜你先.."雖然我知道你唔中2呢間中學.."
不過升都升左.."
希望你可以讀得開開心心.."
家姐永遠支持你.."仲有唔開心我好希望你同我講.."
^^.."
好開心有你呢個妹妹.."
多謝你.."
呢篇野唔想比人睇.."
不過都唔會有人上.."而且我都唔識點搞先可以唔比人睇.."
|
|
|
 2007 年 7 月 9 日 星期一  |
→畢業典禮←   |
|
 今日係琴仔既畢業典禮.."
今日一早(7:30am)就起左身.."><"
不過..."- -"
都係去唔成.."
因為.."
琴仔記錯時間.."
係要9:00am..'不過佢記錯左10:00am.."
- -"大頭蝦.."
其實我而家好唔好去..?去既話都趕得切.."
好啦..去啦.."
佢好想我.."
等我.."!!!!!"
....xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"
今日係10號.."
琴日去左琴仔學校.."^^"
...."唉.."
跑到我成身汗.."- -"
好污糟.."><"
佢學校係天主教.."
所以開幕典禮好耐.."
之後係畢業生上台接受證書.."
yo~">0<"琴仔.."
呵呵.."
畢業典禮完左之後先見到琴仔同媽咪.."
媽咪同啊姨返左屋k先.."
我同琴仔係佢學校食野.."
呵呵.."
d野食都唔錯.."
過左一陣琴仔就話飽.."= ="
我可以話味食過野.."><"
過左一陣琴仔又話想食野.."- -"
then同佢去左便利店請佢食雪糕.."
一路行一路密密針..."
點知媽咪打電話黎.."
"你食緊野啊..?"[媽咪]
"唔係..- -"(講大話中.."= ="大家唔好學.")[我]
心諗:"死!佢唔係係我地後面啊嘛><")
"係.."我食緊野"(向後望..- -"心虛中..")[我]
無人.."
"下!你地仲係學校..?"[媽咪]
心諗:哦~原來以為我地仲係學校食野.."唔係真係見到我食野.."= ="
"我地而家走人啦.."咩事啊..?"[我]
"無..想叫你同我一齊去kt.."[媽咪]
"哦..甘我而家返..- -"[我]
收左線.."鬆左一口氣.."
....xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"
同媽咪去到觀塘.."
係度搵銀行.."
一間唔知名既銀行.."= ="
唉.."唔開心.."
因為比人非禮.........
.............
.......xxxxxxxxxxxxxxx"
返到屋k..."
drink 可樂.."
then 同華仔&琴仔去自修室.."
....."一日就甘過左.."
琴日要係6:00pm出門口去尖沙咀文化中心.."
-------25週年晚會.."
p.s.媽咪唔比我食雪糕.."因為食完會咳.."= =" |
|
|
 2007 年 7 月 6 日 星期五  |
2007-07-06  |
|
 好耐無上黎.."
因為最近都好忙.."
忙於什麼..?"
我都唔知.."- -"
唉唉.."
最近心情差差.."
係星期3果日姐7月4.."
係drama表演.."
分左"誠.信.勤.謙"4個社.."
勤社主題係"戀之餅"
都表演得唔錯.."
謙社係講父子不過係有d愛情.."好店.."
但係唔知why只係得個第3.."
煩.."
.......xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"
7月5.."
fashion show.."
正.."
就係甘.."
d 設計好店.."
好正.."
得閒先post d相上黎..'
...xxxxxxxxxxxxxxxxxxx"
7月6(今日)
去左理工.."
早到左半個鐘..'
呆等左好耐.."
....."
唉..'
無心情打日記.."
心情壞到飛起xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"
|
|
|
 2007 年 7 月 3 日 星期二  |
●無奈○  |
|
 ....xxxxxxxx"
琴日係家怡同鯊魚生日.."
係度補祝一句.."
xxxxxx生日快樂哦xxxxxx"
..."
琴日本黎諗住同家怡去唱k睇戲直落由我同啊魚請慶祝生日.."
不過臨時取消左.."
因為.."佢要同佢男朋友過.."
....."
係果一刻係有d無奈.."
因為我係果刻先知..'
我咩禮物都無帶.."
而佢又問我要生日禮物.."
......."
- -"
我無帶..."
啊魚帶左一個朱古力蛋糕.."
不過係果刻我咩都唔想食.."
我...."
....."
過左一陣.."
家怡走左.."
以前我一直都叫佢家姊.."
不過而家同佢好生疏.."
唔知係咪因為年級唔同所以生疏左.."
而家佢有佢既朋友.."
而我自己都有我自己既朋友.."
有時見到佢hi佢.."
唔知係佢見唔到我.."而無比回應我定係..."
不過我都好希望佢今個生日可以過得開開心心.."
....xxxxxxxxxxxx"
係2點幾時..'
佩佩打左電話黎.."
佢叫我去睇戲.."
都好..'反正出左黎邊度都無去.."
不過佩遠出左去..'
打佢電話一直都無人聽..'
所以過左3點..'
我都唔去.."要回家.."
啊魚一齊叫我同佢去睇戲先.."
不過佢都想睇史力加3.."
所以我仲諗住一齊睇.."
不過佢係大忙人.."
呵呵.."所以又睇唔成.."
...."
係rubby度呆到4時.."
係時候走人.."
本黎諗住7月16.."
rubby生日時同啊魚一齊請佢食飯.."
不過果日我唔得.."
我要由9:30am補課補到5:00pm..'
成個星期都係甘.."
早上就係geog.."
晏就maths.."
sorry哦.."
又唔成..">m<'
點解次次都係甘...><"
煩煩的生活..">M<"
食左dinner.."
覺得好累累.."
今日咩都無玩過.."
不過就企左成4個鐘..."
對腳抽筋都抽死.."
唉唉.."
係7:30pm就去左同周公傾計.."
係凌晨時份起左好多次身.."
不過又再次進入夢鄉.."
最近真係累了.."
......."
呵呵.."我已經有進步啦..'
應該好快達到對人地既承諾..">///<"
都話左係迷戀啦.."唔係真個lo..">w<v"
p.s.今日見到媽咪打機.."
佢好勁呢.."竟然可以一眼關7"
厲害厲害.."佩服佩服.."=p"
|
|
|
 2007 年 7 月 1 日 星期日  |
『七月1----回歸十週年』  |
|
 今日..."
一早就起左身.."
係放假甘耐算係第一次甘早哦.."
呵呵.."
今日又睇唔成戲lo.."><"
因為係11點半先有一場.."
但佩遠佢今日要12點返到學校.."
- -"嬲就無無啦.."真係有dd失望.."
呵呵.."無所謂啦.."下次有機會.."
嗯嗯.."
講下琴日.."
琴日天暗暗的.."
不過都有飲可樂.."
呵呵//"其實呢d無咩特別.."
不過.."
佢既唔同之處係老豆買比我地食.."
老豆一直以黎都反對我地飲可樂.."
又係.."
我地真係有d瘋狂.."
一日飲一罐.."
老豆都係為左我地好.."
今次佢竟然主動請.."真係有d吃驚^^"
原因係因為我同琴仔d成績都進步左.."
我地要既禮物就係可口可樂..">///<"嘻嘻.."
係中午.."
曉昕打左電話黎..."
佢好唔開心.."
同佢傾左差唔多半個鐘.."
雖然我唔識點安慰人.."
我知道我幫唔到你好多.."
不過我覺得係一個人唔開心既時候最需要既就係人地既關心.."
所以你有咩唔開心就搵我啦.."
我會支持你.."
因為...我地係好朋友嘛..!!>3<"知道嗎..!?
唔好自己一個人亂諗野.."
嗯嗯.."仲有就係唔好自暴自棄.."
要加油.."
我覺得你好無信心哦.."(雖然我都係.."- -")
不過你每次都味試過就向壞處諗.."
你無試過又點知呢..?"可能出黎既結果好好呢..!"
所以要加強自信啊!!!>w<v"
加油加油~~~"^^"
嗯~~你暑假得閒就搵我啦.."
我空閒得很.."
一齊去自修室..'我教你maths.."雖然我maths唔係好勁.."
不過如果可能幫到你.."
我都會盡力幫哦..'
所以得閒call我哦.."
我24小時服務>v<嘻嘻.."
係啦..."我要講都講完.."^^"
...xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"
最近好多人都話我拍緊拖.."
- -"我重新講一次.."
我無.."無啊!!!!"
係啦.."就係甘.."
.....- -"好似傻既甘.."
....."呢個時候我唔會拍拖.."
因為係讀書時期.."
我唔想哂囇d時間.."
..."雖然我係有暗戀人.."
不過佢有女朋友既.."
呵呵.."所以唔好亂諗.."
嗯嗯.."
p.s.唔好再話我有異性無人性.."
我都無拍拖.."點會有異性呢.."><"
朋友係一班會陪伴你到最後既人.."
戀人唔會.."
嘻嘻.."
聽日係鯊魚同家怡生日.."
happy.."birthday.."哦.."
嘻嘻.."
聽日玩得開心d~'>>><<<" |
|
|
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | »
|