店一店我會有意外既收穫哦^___^
bu1216
暱稱: "五月°+
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-10-24
6-8-09
心理測驗@口@
6月20
久別重逢^____^
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 146
留言總數: 89
今日人氣: 1
累積人氣: 1606
 2007 年 7 月 10 日  星期二


『派位結果出左』 驚訝  

今日係星期2啊.."

今日係小六既派位結果公佈日啊.."

今日我一早起左身.."(7:30am)

今日就可以知道琴仔升邊間中學啦.."

我好似比佢仲緊張.."

我琴晚發夢見到琴仔升慕光.."

因為佢最唔想呢間.."

係夢裹面.."

佢係甘問我佢升邊間.."

但我好驚佢唔開心.."

係甘講一d唔關重要既野.."

仲記得我果時中學派位一d都唔著緊.."

而家佢派位.."

我好似比自己派位仲緊張.."=      ="

唔知點解.."

可能係因為係我一手"臭"大佢.."

佢好細個就係我照顧佢.."

唉.."唔知why佢好似牽引住我既喜與樂.."

佢比人蝦我會特別心痛.."

佢唔開心我都會唔開心.."

唉.."不過有時佢激嬲我.."

我真係好嬲.."

因為我覺得我應該係佢一個重要既人.."

(聲明:-   -"琴仔係我啊妹.."仲有我唔係好老.."都唔過20.."=   ="仲有我唔係gay..")

....."

......xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

到重點.."

琴仔升寧波2啊.."

恭喜你先.."雖然我知道你唔中2呢間中學.."

不過升都升左.."

希望你可以讀得開開心心.."

家姐永遠支持你.."仲有唔開心我好希望你同我講.."

^^.."

好開心有你呢個妹妹.."

多謝你.."

呢篇野唔想比人睇.."

不過都唔會有人上.."而且我都唔識點搞先可以唔比人睇.."

  
發表時間:2007-07-10 11:34 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

               



 2007 年 7 月 9 日  星期一


→畢業典禮← 感動  

今日係琴仔既畢業典禮.."

今日一早(7:30am)就起左身.."><"

不過..."-      -"

都係去唔成.."

因為.."

琴仔記錯時間.."

係要9:00am..'不過佢記錯左10:00am.."

-      -"大頭蝦.."

其實我而家好唔好去..?去既話都趕得切.."

好啦..去啦.."

佢好想我.."

等我.."!!!!!"

 

....xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

今日係10號.."

琴日去左琴仔學校.."^^"

...."唉.."

跑到我成身汗.."-       -"

好污糟.."><"

佢學校係天主教.."

所以開幕典禮好耐.."

之後係畢業生上台接受證書.."

yo~">0<"琴仔.."

呵呵.."

畢業典禮完左之後先見到琴仔同媽咪.."

媽咪同啊姨返左屋k先.."

我同琴仔係佢學校食野.."

呵呵.."

d野食都唔錯.."

過左一陣琴仔就話飽.."=     ="

我可以話味食過野.."><"

過左一陣琴仔又話想食野.."-      -"

then同佢去左便利店請佢食雪糕.."

一路行一路密密針..."

點知媽咪打電話黎.."

"你食緊野啊..?"[媽咪]

"唔係..-    -"(講大話中.."=   ="大家唔好學.")[我]

心諗:"死!佢唔係係我地後面啊嘛><")

"係.."我食緊野"(向後望..-    -"心虛中..")[我]

無人.."

"下!你地仲係學校..?"[媽咪]

心諗:哦~原來以為我地仲係學校食野.."唔係真係見到我食野.."=   ="

"我地而家走人啦.."咩事啊..?"[我]

"無..想叫你同我一齊去kt.."[媽咪]

"哦..甘我而家返..-    -"[我]

收左線.."鬆左一口氣.."

....xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

同媽咪去到觀塘.."

係度搵銀行.."

一間唔知名既銀行.."=     ="

唉.."唔開心.."

因為比人非禮.........

.............

 

.......xxxxxxxxxxxxxxx"

返到屋k..."

drink 可樂.."

then 同華仔&琴仔去自修室.."

....."一日就甘過左.."

琴日要係6:00pm出門口去尖沙咀文化中心.."

 -------25週年晚會.."

 

p.s.媽咪唔比我食雪糕.."因為食完會咳.."=     ="

  
發表時間:2007-07-09 09:51 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

               



 2007 年 7 月 6 日  星期五


2007-07-06  

好耐無上黎.."

因為最近都好忙.."

忙於什麼..?"

我都唔知.."-         -"

唉唉.."

最近心情差差.."

係星期3果日姐7月4.."

係drama表演.."

分左"誠.信.勤.謙"4個社.."

勤社主題係"戀之餅"

都表演得唔錯.."

謙社係講父子不過係有d愛情.."好店.."

但係唔知why只係得個第3.."

煩.."

.......xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

7月5.."

fashion show.."

正.."

就係甘.."

d 設計好店.."

好正.."

得閒先post d相上黎..'

...xxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

7月6(今日)

去左理工.."

早到左半個鐘..'

呆等左好耐.."

....."

唉..'

無心情打日記.."

心情壞到飛起xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

 

 

  
發表時間:2007-07-06 02:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

               



 2007 年 7 月 3 日  星期二


●無奈○  

....xxxxxxxx"

琴日係家怡同鯊魚生日.."

係度補祝一句.."

xxxxxx生日快樂哦xxxxxx"

..."

琴日本黎諗住同家怡去唱k睇戲直落由我同啊魚請慶祝生日.."

不過臨時取消左.."

因為.."佢要同佢男朋友過.."

....."

係果一刻係有d無奈.."

因為我係果刻先知..'

我咩禮物都無帶.."

而佢又問我要生日禮物.."

......."

-        -"

我無帶..."

啊魚帶左一個朱古力蛋糕.."

不過係果刻我咩都唔想食.."

我...."

....."

 

過左一陣.."

家怡走左.."

以前我一直都叫佢家姊.."

不過而家同佢好生疏.."

唔知係咪因為年級唔同所以生疏左.."

而家佢有佢既朋友.."

而我自己都有我自己既朋友.."

有時見到佢hi佢.."

唔知係佢見唔到我.."而無比回應我定係..."

不過我都好希望佢今個生日可以過得開開心心.."

 

....xxxxxxxxxxxx"

係2點幾時..'

佩佩打左電話黎.."

佢叫我去睇戲.."

都好..'反正出左黎邊度都無去.."

不過佩遠出左去..'

打佢電話一直都無人聽..'

所以過左3點..'

我都唔去.."要回家.."

啊魚一齊叫我同佢去睇戲先.."

不過佢都想睇史力加3.."

所以我仲諗住一齊睇.."

不過佢係大忙人.."

呵呵.."所以又睇唔成.."

...."

係rubby度呆到4時.."

係時候走人.."

本黎諗住7月16.."

rubby生日時同啊魚一齊請佢食飯.."

不過果日我唔得.."

我要由9:30am補課補到5:00pm..'

成個星期都係甘.."

早上就係geog.."

晏就maths.."

sorry哦.."

又唔成..">m<'

點解次次都係甘...><"

煩煩的生活..">M<"

 

食左dinner.."

覺得好累累.."

今日咩都無玩過.."

不過就企左成4個鐘..."

對腳抽筋都抽死.."

唉唉.."

係7:30pm就去左同周公傾計.."

係凌晨時份起左好多次身.."

不過又再次進入夢鄉.."

最近真係累了.."

......."

呵呵.."我已經有進步啦..'

應該好快達到對人地既承諾..">///<"

都話左係迷戀啦.."唔係真個lo..">w<v"

 

p.s.今日見到媽咪打機.."

佢好勁呢.."竟然可以一眼關7"

厲害厲害.."佩服佩服.."=p"

 

 

 

  
發表時間:2007-07-03 10:05 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

               



 2007 年 7 月 1 日  星期日


『七月1----回歸十週年』  

今日..."

一早就起左身.."

係放假甘耐算係第一次甘早哦.."

呵呵.."

今日又睇唔成戲lo.."><"

因為係11點半先有一場.."

但佩遠佢今日要12點返到學校.."

-       -"嬲就無無啦.."真係有dd失望.."

呵呵.."無所謂啦.."下次有機會.."

嗯嗯.."

講下琴日.."

琴日天暗暗的.."

不過都有飲可樂.."

呵呵//"其實呢d無咩特別.."

不過.."

佢既唔同之處係老豆買比我地食.."

老豆一直以黎都反對我地飲可樂.."

又係.."

我地真係有d瘋狂.."

一日飲一罐.."

老豆都係為左我地好.."

今次佢竟然主動請.."真係有d吃驚^^"

原因係因為我同琴仔d成績都進步左.."

我地要既禮物就係可口可樂..">///<"嘻嘻.."

係中午.."

曉昕打左電話黎..."

佢好唔開心.."

同佢傾左差唔多半個鐘.."

雖然我唔識點安慰人.."

我知道我幫唔到你好多.."

不過我覺得係一個人唔開心既時候最需要既就係人地既關心.."

所以你有咩唔開心就搵我啦.."

我會支持你.."

因為...我地係好朋友嘛..!!>3<"知道嗎..!?

唔好自己一個人亂諗野.."

嗯嗯.."仲有就係唔好自暴自棄.."

要加油.."

我覺得你好無信心哦.."(雖然我都係.."-   -")

不過你每次都味試過就向壞處諗.."

你無試過又點知呢..?"可能出黎既結果好好呢..!"

所以要加強自信啊!!!>w<v"

加油加油~~~"^^"

嗯~~你暑假得閒就搵我啦.."

我空閒得很.."

一齊去自修室..'我教你maths.."雖然我maths唔係好勁.."

不過如果可能幫到你.."

我都會盡力幫哦..'

所以得閒call我哦.."

我24小時服務>v<嘻嘻.."

係啦..."我要講都講完.."^^"

 

...xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

最近好多人都話我拍緊拖.."

-   -"我重新講一次.."

我無.."無啊!!!!"

係啦.."就係甘.."

.....-    -"好似傻既甘.."

....."呢個時候我唔會拍拖.."

因為係讀書時期.."

我唔想哂囇d時間.."

..."雖然我係有暗戀人.."

不過佢有女朋友既.."

呵呵.."所以唔好亂諗.."

嗯嗯.."

p.s.唔好再話我有異性無人性.."

我都無拍拖.."點會有異性呢.."><"

朋友係一班會陪伴你到最後既人.."

戀人唔會.."

嘻嘻.."

聽日係鯊魚同家怡生日.."

happy.."birthday.."哦.."

嘻嘻.."

聽日玩得開心d~'>>><<<"

  
發表時間:2007-07-01 09:29 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]