bube_wendy
暱稱: 張欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
24-1-10
2b sing con
調位.....
12-11-09
7/18.....HAPPY BITHD...
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
Yahoo!bolg
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 37
今日人氣: 19
累積人氣: 1181
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 20 日  星期二   晴天


 試後活動2 分類: 未分類

今日,我地F.1去屯門大會堂睇社際歷史文化問答比賽

未夠9点,我就去到屯市,係月台撞到雷燕怡,

我見未夠時間,就同雷燕怡,嚴展麗食早餐

之後去屯門大會堂集合

當我地排隊等入大會堂時,

有一個標奇立異既女人-------------

面上有好紅既「煙」脂,(希望大家明我嗡乜- -'')

帶住D勁姣既紅色毛毛耳環,

仲帶紅色同白色膠珍珠headband,

仲有果hello kitty公仔係度.......- -''

佢走埋尼問我地做咩,

=O=''..........

我O哂,靜係係度笑,

跟住就話我地冇見識...... = =''

佢走左之後,返尼.- -''

做埋D白痴動作,仲舉中指.....-O-''

大佬,我有咩得罪你牙?甘好羞辱我地姐!

之後D人問tea姐佢係米佢阿媽,

miss yip仲以为佢係家長.....- -

之後睇比賽.

green hse既headperfect好勁牙!

差不多題題都答啱!

起初我地red hse係必答題都不錯,

但係係搶答題比green hse追返,

green hse仲爆分,千幾分,

要+紙....*O*好勁牙!

最後更係Green hse贏拉!

差不多1/3既題目都比green hse搶左尼答.-3-

11:30比賽完左,

就同tea姐,kai盈佢地去M記食lunch

食完就行左1陣街,本來諗住影貼紙相,

不過最後都冇影...-3-

最後同tea姐搭506走人

 
COMMENT plz=]
 
新鮮出爐=]:2009-01-20 03:58 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 bube_wendy 的日誌)


sophia321 於 2009-01-20 05:04 PM 發表:
果條8婆好0n 囉 -3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55,應該係好''In''至啱!-3-''
Posted at 2009-01-21 07:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]