| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 20 日 星期二  |
| 試後活動2 |
分類: 未分類 |
今日,我地F.1去屯門大會堂睇社際歷史文化問答比賽
未夠9点,我就去到屯市,係月台撞到雷燕怡,
我見未夠時間,就同雷燕怡,嚴展麗食早餐
之後去屯門大會堂集合
當我地排隊等入大會堂時,
有一個標奇立異既女人-------------
面上有好紅既「煙」脂,(希望大家明我嗡乜- -'')
帶住D勁姣既紅色毛毛耳環,
仲帶紅色同白色膠珍珠headband,
仲有果hello kitty公仔係度.......- -''
佢走埋尼問我地做咩,
=O=''..........
我O哂,靜係係度笑,
跟住就話我地冇見識...... = =''
佢走左之後,返尼.- -''
做埋D白痴動作,仲舉中指.....-O-''
大佬,我有咩得罪你牙?甘好羞辱我地姐!
之後D人問tea姐佢係米佢阿媽,
miss yip仲以为佢係家長.....- -
之後睇比賽.
green hse既headperfect好勁牙!
差不多題題都答啱!
起初我地red hse係必答題都不錯,
但係係搶答題比green hse追返,
green hse仲爆分,千幾分,
要+紙....*O*好勁牙!
最後更係Green hse贏拉!
差不多1/3既題目都比green hse搶左尼答.-3-
11:30比賽完左,
就同tea姐,kai盈佢地去M記食lunch
食完就行左1陣街,本來諗住影貼紙相,
不過最後都冇影...-3-
最後同tea姐搭506走人
COMMENT plz=]
|
新鮮出爐=]:2009-01-20 03:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
55,應該係好''In''至啱!-3-'' Posted at 2009-01-21 07:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|