| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 21 日 星期六  |
| 20-2-09 |
分類: 未分類 |
今日Sharing friday,分享去坪山中学(深圳)交流既野.
之後就有d人走出尼跳舞......
(= =''......無奈)
好似jazz,但係好似又吾係....
上堂之前,差不多半班都比prefect抄牌.....
(好彩我冇姐!......乖乖的我xd)
第1堂,中文,miss 余冇返,
尼左個吾知乜鬼miss,
雷燕怡話佢好似係書記.....- -''
整堂都好悶牙!
之後果D都好boring
放学之後,又練choir,
冇lu!悶悶的1天.除左lunch,(同lok,lemon tea傾)
仲整估李昇航.....xD^^
-------------------------------
家長日,好驚牙!!!!!!!!!> <
miss chan話我係活躍群的1員.....= =
因为我同前後右左都算多野傾......
(驚驚!.....xd)
COMMENT plz=]
|
新鮮出爐=]:2009-02-21 04:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|