| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2015 年 5 月 20 日 星期三  |
2015-05-20  |
分類: 未分類 |
睡不著還是打日記好了⋯
今天是520日∼我跟寶寶說520快樂❤️
他跟我說我愛你是普通話∼廣東話係唔易拎❤️
因為拎唔到所以抱我😊好sweet❤️
他總是特別的 帶著跟別人不一樣的答案😊
下午工作很忙碌∼放工不能跟老公can can 好唔慣∼
返到屋企見到daddy 食保濟丸已經好擔心⋯
本身諗住靜靜地做下功課⋯
點知爸爸發燒又唔肯返醫院⋯
多謝寶寶即刻打比我⋯我真係好累⋯
我份功課做得好慢⋯沖涼果陣偷偷地喊左陣
出到黎呀媽又因為小小野話我😢我好大壓力⋯反工每日都唔開心⋯
要趕功課但又要每日去醫院⋯想做功課做夜d都比人趕出廳⋯
連喊完都擔心會皮膚敏感唔靚⋯
我真係好累好累⋯最慘既係我唔識哄自己開心😢
我想有一天假期⋯真正的一天假期。
|
| 發表時間:2015-05-21 02:03 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|