|
今日起身...教左老豆上網搵工....希望佢會記住...THEN撿衣櫃...好亂....十一點先煮野食....食完呀哥啱啱返到..佢話唔駛洗佢煮...十二點就落KF...不愉快的一程車....去到機鋪..一點LU~~玩馬仔機...我養的馬仔...佢終於跑個第二返嚟...算佢啦...三點就返學啦...係學校等...睇下本急救書...唉..一丁都唔明...夠鍾...半個鍾先紮到個I字旗...一個字..慢...人地得十五分鐘...我地就半個鍾...雖然話友誼第一...但係我都唔想包尾...急救...做左幾個CASE~~唉...記得幾多得幾多啦....不過除今日我知...我有心..佢地冇意...咩叫工作時工作..遊戲時遊戲..個個都唔定性...搞到我最尾都冇心情去理佢地...我睇埋聽日佢地搞成點先.....返去HOME..食飯..沖涼...跟住就係針子堂...我聯我件衫..十隻手指都吉雲...都現家都係搞左一半...隻手好鬼痛...唉...祝我好運吧....
PS:..聽日去同學會in啦...一定要in到先得~~
|