我係超級藉片迷, 喜愛薯片的程度是曾經每晚食完飯都要食一包薯片. 而且食大包家庭裝, 可以一次過食完. 我覺得著片對我黎講, 就像鴉片一樣, 食左第一塊就要食第二, 第三塊, ...... 每次同自己講食埋依塊就停, 但就係停不了, 直至整包食完為止. ... 每次同自己講戒薯片, 但當行超級市場時, 都總會行去零食區搵著片. 我, 就好似中左薯片毒一樣, 上左癮......