今晚上YOGA堂時, 勁抽筋 ,而且是腳指抽筋, 攪到我好多時都要坐係度休息...... 今晚既苦況就令我想起我讀中學時, 有一次跟同學行街,佢地話我走路時,很粗魯, 如果有小朋友行過我身邊會很容易撞到佢地. 點知講完冇幾耐, 真係有個小朋友行過我身邊, 我為左避免會撞到佢, 便擰一下腳閃避佢, 就係咁, 拉到條筋, 立即抽筋, 痛到我成個人要坐係街上, 勁瘀...