| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 10 日 星期二  |
2009-11-10 (k)
|
|
今日去旅行呀哇哈哈-__-!
去咩大帽山囉>.<
搭車搭到食哂d野XD
-
到左之後.我地戈組用環保炭所以比較快著左火
之後老師話我地好快囉
d野食好快比人攞哂.
maggie淨系食左三粒魚蛋 超好笑:D
-
d火超吾猛!!!!
成日走到隔離組偷炭
-
燒左一陣之後同佢地玩
痴線架佢地A__A將我個波打到去架車的車輪到 :$
之後影相.
其實我好想同mizyu影架-__-
不過d老師又吾肯影
我地戈班三大靚女終於影到喇
不過冇左koey = =


<- suki隻碟好污糟 >v<
<- 同maggie鬥影
<- d野亂放XD
<- mable吾帶眼鏡冇甘靚 :$
<- 做咩想訓教呀你!!!!!!!
<- 馬仔玩手機- -

<- 其實依個系偷拍>$<
<- 哇!靚女呀-__-
<- 個個都吾中意帶眼鏡影相.__.!
<- 四智.

<- 本來系想整星星!!!!!!
<- 老師用我相機影
=__=
<- koey屋企
<- beautiful ^___^
|
| 新鮮出爐:p 2009-11-10 08:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
甘你都見到-___-
我淨系記得有我同koey 有咩人我都吾記得左 > Posted at 2009-11-13 05:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
koey最令*v* 我又想去Koey屋企-3- cm=]
|
網主回覆
遲d一齊去.佢屋企好靚!!!!!! Posted at 2009-11-13 05:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
how about me (k) Posted at 2009-11-13 05:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|