好凍 番學前等人等到超凍-__- 留學校等人又超凍-__- 放學等人又超凍囉-__- I.S.好簡單 差吾多都識哂. 地理就好難 差吾多全部都吾識 我吾系冇等你架 我等到1點幾就走左落去做powerpoint (k) 我真系吾想架sorry!!!!