哇..今日去左行街 淨系去左太古真系有d悶 不過都好開心好好玩 行左去吉之島就系甘買野食 買到冇錢-_- d野超貴不過好食 jessica個刨冰好凍 食到好痴 都系我個雪糕好食d :) 之後就去左夢之島影貼紙相!!!!!!!! 好靚呀佢地整得; 唱左好多個10$ 人地以為我地癲架(k) 影完之後就去左玩. 好想夾個winnie the pooh比牙pooh [ 甘我咪可以慳d錢 ] 不過我冇錢 ^^ 好大個.搵人送個比我 [ 我吾要pooh 我要kitty ] ya!貼紙相 情侶照(k) 見吾見到我?! 自己攞番d相牙吾該戈三位可愛的同學 仲有d系facebook :)