(:haha:p    Here is yi'zzzz blog(k) :D.
welcome:D. haha:D
 
buding_yi
暱稱: iamyixd
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2010-09-02
2010-06-22
2010-06-18
2010-06-04
2010-05-22
文章分類
全部 (80)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 80
留言總數: 267
今日人氣: 7
累積人氣: 1855
2009 年 12 月 23 日  星期三   晴天


★SKHSMS (k)  
 

今日番左小學.
一番去就彈左上去搵吳主任
我地買左一大份禮物比佢
之後比我地系甘逼佢比我地1睇下佢bb張相
<33靚仔xd;.
原來高年級甘岩戈陣要崇拜-__-
吾知去邊:$
所以去左3B搵missho
missho好搞笑
系甘叫我地入去食野;
等到佢地崇完拜
就彈左去5A搵卓sir
勁多舊年6C班的人囉
搞到個門口塞住左TvT

之後就去左唱K
淨系去左neway 仲諗住可以去CEO tim >.<
好開心.不過想見的人都吾系到-__-

吾好甘絕喇.我吾想等到2012 T^T

新鮮出爐:p    2009-12-23 06:16 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 buding_yi 的日誌)


pandarain 於 2009-12-24 06:45 PM 發表:
comm3nt^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JessicaXChan 於 2009-12-24 06:10 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Tiffany97610 於 2009-12-23 11:17 PM 發表:
原來你去左小學a_a
我果靜岩岩借完碟xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

甘都比我見到你.
你系咪番去練歌?
Posted at 2009-12-24 11:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bubuxdd 於 2009-12-23 10:30 PM 發表:
#. CM(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babiiibaby 於 2009-12-23 07:00 PM 發表:
TSOITANYI;!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]