| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 6 日 星期六  |
2010-03-06 (k)
|
|
增潤班/_\.
份工作紙講戈d野大部份都未教囉-_-v
之後去左睇交響~~~~
好熱鬧好多人去睇呀hahahaa.
有.嘉倩/SICA/VICKY/盈盈/盈盈嘉姐/呂尊
好耐未試過咁多人去睇lu -v-.
好彩冇去睇多次72家租客姐.如果唔係又要飛的過去XDD
哈哈笑死我地.
d戲院係到搵人笨a_a
又要分前章同後章 搞到好似哈利波特*
不過遲d有後章可能又會去睇
|
| 新鮮出爐:p 2010-03-06 10:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
what? Posted at 2010-03-07 07:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我地本身都諗住約佢但係佢話佢要去買校服-_-.
所以我地都冇約jessia~~~ Posted at 2010-03-07 01:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係你自己唔去姐嘛~~~
你星期日去買校服又唔係唔得/__\ Posted at 2010-03-07 01:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Fade_ 於 2010-03-06 11:01 PM 發表:
路過,,Comment ;)
|
|