今日返學又冇遲到...好耐都未試過遲到啦..!!yoyo 上econ我挺
專心的...到左pa堂就梗係更加專心啦..!!小息如是地打波..熱到爆炸..
小息..返返天堂度涼冷氣..正!!!到左lunch..polly又食佢最最最鐘意食
既精液牛肉飯..xd!!到左第6堂..傾去做一人一服務既野...依排唱歌經常
出現係我的生活中...一人一服務要帶表演...music堂要領唱..請同學著緊d
吧...d分係大家架...唱都係唱一次姐...社際歌唱比賽原來今日截...叫左豪哥
幫我睇下有冇得參加返....我要入決賽我要入決賽呀..!!!上年既評審真係不之
所謂l0r..我自問上次唱得幾好l0r..高音上到..點解入唔到決賽...冇天理呀.!!
放學打波..都係咁熱啦...返home..食完飯落紅場打波...打打下點知落雨w0r
如果唔落雨 我地一定可以贏到架l0r..落雨個場..100%防守//太利害了吧..呵
10點度因為落雨去左花果山食野..食完野就諗住搵個地方玩啦..點知冇地方
可以容納我地..首先我地由花果山去依個上中下..再去街市上面..之後再去大麥..
兜兜轉轉左去返花果山..之後再去上水花園..再去天平m記..去到m記又話唔俾玩..
食屎架咩..你都冇生意架啦..咁都唔俾玩..洗唔洗咁絕..-0-"丁丁佢地要走之後我
地都走啦..
|