Welcome!!:]
很感激能把你帶到這世上..
2008 年 8 月 16 日  星期六   晴天


唉!!好多多功課仲未做呀/__\... 不屑 分類: 未分類

 好煩!!好煩!!好煩!!

摛同個fd去丄沙田中央度do功課

點知做得個3題-3-

冇心機做=口=

之後同佢去睇左D書

but冇買到>3<..

跟住就陪佢去買水晶指甲油...

令令^V^

有D餓餓地..去M記食野.........

Fin...答車返左屋企......bu..bu...

今日見屋企冇人...無聊咪打下..lo..

又咁奈冇打^V^

睇完吾留cm仔...系好冇品ge行為-3-






訪客留言 (返回 bunnychan 的日誌)


jolly3796 於 2008-12-08 01:56 PM 發表:
cmcm..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



helen333 於 2008-12-07 10:57 AM 發表:
c0mM3n+.,,
要回架,.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuyuld 於 2008-11-30 06:44 PM 發表:
Cm F0r y0u"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LoNgLoVeHoI 於 2008-11-29 01:50 AM 發表:
CM子"好想收到你的回覆噢"!等著你"...快點吧=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hi19881213 於 2008-11-26 09:52 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hi19881213 於 2008-11-26 01:08 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



roestsz 於 2008-11-19 04:42 PM 發表:
comment for you
要回架~~XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



GIGI95 於 2008-11-14 03:04 PM 發表:
COMMENT>U
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babe_xdd 於 2008-11-13 04:57 PM 發表:
cm 4 u
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



choikwan1996 於 2008-11-11 09:03 PM 發表:
留個cm比你'''
by BaByYuKi
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





bunnychan
暱稱: 婦女*\/*...
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
歲月...
2009-01-18
2009-01-16
小說滴''
考試好難丫.
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
尚無任何連結