昨晚廖小姐約到...諗住今日都係返朝早 下就同佢去街街
不過
我決定全日都唔返學了
累了 要多睡一點 心情不好了 要冷靜地睡多一點
我手字寫得唔靚 無能力做私人助理了 今天要打電話去解決
趁cherry食緊飯 要搵一搵佢 因為倩哥今日放假
廖小姐而家洗緊頭 我個頭就岩岩洗完 吹左幾下 好香既味道
佢話想去行旺角先...好丫..我都想去睇返上次果對鞋 真係幾鐘意
然後再去葵芳....好丫...我帶你去食班cake丫..勁好味勁好味!!
丫...仲要包起份禮物...陣間睇下有冇大口仔禮物紙先..廖小姐至愛
...................
每人都有佢既至愛
我既至愛
你問我鐘意咩公仔 想送比我
我話無..
無..
我無任何至愛 係可以由人地送到比我既
我既poohpooh...我至愛,...可能生日既時候 都想有人送比我
不過 諗深一層,,.,我既至愛 唔需要擁有 擁有左之後 我一定會唔珍惜..佢一定會好快好污糟..
我既至愛...無人可以送到比我
nana 都係我自己爭取返黎先有意義
如果 你真係想送 可唔可以..送個心比我
然後 你對我所謂既感情 一筆勾消吧
像煙一樣 消散於空中 美麗嗎??
美麗嗎???
美麗可以停留嗎 可以停留的話 便不覺得特別.,,不覺得美麗了..
所以 可以將你的心送給我嗎 然後就如陌生人一樣 與我擦身而過