今朝好早就起左身, 六點七醒左又訓唔番....呢個時候我就搞醒我阿媽!!呵呵呵~奸呢``
之後照常咁番學``~
英文超快又一堂~
中文
成堂睇Miss Tang鬧四劍俠(劉永福, 陳銘漮, 陳偉樂, 黃信彥).....咁又兩堂喇@@
小息超無奈開完lock無野做我又唔落去眅仔所以就留喺班房度吹水~
打鐘之後主席竟然唔make名!!好小可lor~
講開make名就把幾火!!! \ " / 日日第一個比人make No. o既都係我....(都唔知係唔係玩針對!!>﹏<)
不過算~我大人有大量!!唔怪佢~佢係禁小人嫁喇`無辦法...天生o既天生o既.....
之後Math堂
李Sir今日超姣!!!竟然打左條紫白色斜間條Tie~!!
之後成堂我都只係留意住佢條Tie, 無理過佢教咩書~
EPA"合"眼訓"合"左成堂, 都唔鬼知個Mrs莊教乜.....
中史
慘絕人寰Quiz有可能唔合格,,,,,,都唔知點算好
LunchTime
爆多野唔記得take想番屋企, 但係又唔想行so最後無番到/////
食飯果陣, 我見到黃浩陞係咁圍住李祉果抬, 超唔抵得佢lor!!個PetPet向哂天, 又唔知樣衰wo
唉....真係好想行埋去大巴大巴咁車埋去佢度!!
Music堂
睇披頭四....個個都差唔多樣......=﹏=
之後放學留低睇社排, 點知都未睇到忠VS群, 就夠鐘去補習....真係可惜\\\\\\
去到補習社度, 個Miss超級粗口
armarm一句唔該之後就頂....頂完無幾耐就Oh Shit.....Shit完唔夠兩分鐘就你媽媽/////\\\
超級粗口!!大約5:20有一個讀何XXX的男仔入黎~超有型!!爆高大!!
之後個Miss發哂姣咁行埋去問:你Form幾嫁?
之後佢話:F.3
Miss(超失望咁話):F.3咁高大o既!~
超嘔.....
之後唔詳細講喇....個Miss會愈黎愈嘔心....
行番屋企o既路途中, 過過下馬路見到阿媽~
原來佢黎接我!!◕‿◕真係感動~
|