| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 12 日 星期日  |
燒烤  |
分類: 未分類 |
今日我同小雄係最早到學校門口等
等左好耐,d人先來到
我同小雄11點就去到la,不過又要上去佢地屋企拎野
但係我地有兩個人未到
所以有4個人去左學校門口等佢
我地5個果就去左等車
等左好耐
終於等到
我地上到車就問個司機
嫁車開出去個站係邊,我地問係唔係新華果個站
個司機話唔係
我地就同左果4個人講叫佢去中銀果個站到
不過嫁車出左去
原來係去新華果個站
所以果4個人就上唔到車la
個司機都唔知係果有心嫁
我地到左黑沙支後
溫唔到有爐
但看到我地班個發果同佢d fd一齊
我地就過左去坐下
到左果4個人都來左
但原本果張台d人都出左去玩
我地就用左佢地張台
到最後我地都無比番佢地
重係佢地果張台到燒野食
我都得好像唔係禁好
所以我同小雄同佢個fd都無坐左係果到食
不過過左一陣
見果d人好像無咩
我地係上左我燒野食
燒下燒下
佢地又話落水,我又無囉3
所以就同左d人出去買3
番到來我地玩到好勁
成身都係泥同水
玩左好耐
我地整左個世界奇觀
沖人人都影左d相
玩玩下我見到郭家碧同佢個fd
到左夜晚
我地去個沙灘到玩真心大謄同洗衣機
玩到10几11點
我地就去左等車
上到車我同小雄係到吹水
今日真係玩得好開心
希望下次再來
睇完記得留cm
by
傻B
|
| 發表時間:2009-04-12 12:29 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
55 Posted at 2009-04-13 09:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Yu__Ri 於 2009-04-12 12:42 AM 發表:
................ 唔知講乜好.... 比返個 cOmMenT!! 比你 =]
|
|