| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 3 日 星期日  |
燒完考去打邊爐  |
分類: 未分類 |
今日一早就同小雄去左學校等佢地
去到搵左佢地之後
去左買野
買野果時唔求money
我拿左30蚊出來
我念下念下
都係拿番10蚊走
點知比人拿走左
唉∼∼
坐左好耐車
終於去到黑沙la
之後落海玩左一陣
等d女仔來
我落左水几次
之後d女仔番到la
有一個係吹水
之後佢叫我燒野食比佢
差唔多我燒d野都比西佢食
之後又同佢地落同玩左一陣海浪
之後上番水沖涼
我地就話去打邊爐la
去到食食下野
佢地話玩輸左食士油加d花生同其它野來食
我輸左
之後唔知邊個叫左支好難飲個野
之後又話輸左飲左佢
今次好彩唔係我輸
打完邊爐之後都12點几la
吹水話想去公園坐低傾下計
之後我同小雄走左
行路番屋企
因為無巴士
超超佢地就同吹水去傾計
唉∼∼
玩到好攰∼∼∼∼
by
傻b
留cm啊
|
| 發表時間:2009-05-03 05:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
I_eng 於 2009-05-07 08:29 PM 發表:
-cm -節目真豐富
|
|
|
Yu__Ri 於 2009-05-07 08:00 PM 發表:
死仔!! 你肯up 咪吖!?
|
網主回覆
up la Posted at 2009-05-07 08:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哇..好甜牙.. sweet到牙..5知打咩. 不過真係要take care behind your people 明ma??5明先再問我.哈
|
網主回覆
真係唔明 Posted at 2009-05-07 07:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我一定唔會蝦佢,我係真係中意佢嫁
答應你,一定唔會蝦佢,重聽細佢講 Posted at 2009-05-05 10:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Yu__Ri 於 2009-05-04 03:17 PM 發表:
唔好講到我好似好大食咁wo!! 我有問你食唔食架... 係你自己話唔食架渣!!
|
網主回覆
哦 Posted at 2009-05-04 03:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ts15 於 2009-05-04 11:09 AM 發表:
C0MM4NT
|
網主回覆
我會 Posted at 2009-05-04 10:32 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|