| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 8 日 星期六  |
| 城市定向 |
分類: 未分類 |
今日我參加左一個叫城市定向ga活動
好早就起左身la
同個fd一齊去塔石廣場習合
之後坐左一陣
就分左組la
我分左去一個咩都唔識ga人ga組
開頭都玩得唔係几好
之後中午食飯
50元要4個人分來食
我地去m記可以買哂50蚊
計得超盡
之後下午都玩得几好
最強係我同一個組員由白鴿集去到16莆
超強
唉~~~
之後就去筷子基下午茶
之後玩左一陣就走la
睇完記得留cm la
|
| 發表時間:2009-08-08 11:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
GaVe YouR SupeR BIG CoMmEnt``!
|
網主回覆
唔知啊
Posted at 2009-08-30 12:35 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kennethdayda 於 2009-08-11 12:39 AM 發表:
金悶+
|
|
|
傻b 有幾好玩先.... 我又冇得玩 - -” 好 慘>_<”
|
網主回覆
你去香港有無買野比我先 Posted at 2009-08-09 01:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
小小嫁 Posted at 2009-08-09 01:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yume2 於 2009-08-09 02:05 AM 發表:
yo' 梨今日笑左未也XD?
|
網主回覆
比你整到我笑左囉 Posted at 2009-08-09 01:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|