♥209Days ♥ I will wait you to come back:)
今日系學校都發生無咩事=)
悶~3~
But放學坐車坐到頭好暈丫......
唉....點算希望訓一陣就無所啦~
頭暈暈頭暈暈@~@
星期一就系陸運會啦=)
我淋我今次一定好累啊~
參加左右↓
100米+
跳遠+
個個咩雷球-v-''
希望今次可以攞到牌啦^^
星期六又有得去睇戲~
星期日BBQ XD
好野~正->3<