by_yi2
暱稱: yi
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
文章分類
全部 (69)
He.....^3^ (14)
考試Leave up (1)
排球比赛 (3)
未分類 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2010 年 12 月 6 日  星期一   晴天


陸運會.....No.1 分類: He.....^3^

206DaysI will wait you to come back:]

haha今日100米初賽同幾個尼泊爾,香港人跑~

d尼泊爾人變態嫁....勁快!!

不過好彩今我都系囖左個第1~ =]

今日重跑左班制接力我地好似囖左第定系第3xdd

好開心啊~

um....聽日重有LJ

都重系好興奮啊.....

聽日重有100決賽同LJ~我有繼續加油啊!

 






訪客留言 (返回 by_yi2 的日誌)


morrismomo 於 2010-12-06 10:46 PM 發表:
cm,努力喔=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THz'Xdd
Posted at 2010-12-06 10:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Peach_Pit 於 2010-12-06 05:58 PM 發表:
100米第一!!!
好o力呀!!*v*
聽日都要加油呀~~ :P
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯~不過系初賽..聽日先決賽XD
緊張緊張緊張緊張......
Posted at 2010-12-06 10:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]