♥205Days ♥ I will wait you to come back:)
唉......
明明我100米初賽系第1
點g今朝去睇決賽名單無我名LO!!from one都已經試過.....
咩事!
點g個老師話差5多開跑個陣決賽名單更新左-v-''
就系敢召集個度就無叫我既名.....無去跑決賽Y^Y
but今日都有幾樣野系好開心既~=)
今日知道左推鉛球既成績我系第3^^
and今日重跑左 ''社制4乘100'' ‘’社制 4乘400''
兩樣都系第3~
哇!原來400米系好辛苦嫁T^T(400米=成個運動場1圈)
我跑完之後對腳痹痹地同埋無曬力Lo-v-''
同埋今年lala對都5睇既Y3Y
唉.....失敗~
|